Psihologia in folosul tuturor

Iata ca citind articolul http://thehunger.ro/de-ce-amanam-lucruri am aflat lucruri noi depre mine si nu numai asta chiar m-a mobilizat caci ma regasesc in acest articol in mare masura. Eu fiind o "balanta " din nastere de cele mai multe ori in viata am ezitat sa iau decizii,uneori am pierdut pe seama asta alteori am castigat.Oricum am luat o decizie doar atunci cand am fost sigur sau aproape sigur ca rezultatul este cel asteptat de mine.

Citind articolul mi-am dat seama ca sunt multi factori in luarea deciziei si care ne influenteaza in mod direct sau indirect.Asa este,deseori pe langa  comoditate,lene si lipsa de motivatie  sunt si alti factori cum ar fi frica de esec sau de succes,da ,frica de succes am scris bine,din obisnuinta de a amana, frica de imperfectiune,etc. sunt factorii care ne influenteaza in luarea unei decizii.

De multe ori chiar nu constientizam problema in care trebuie sa luam decizii si de aceea ne este greu sa facem acest lucru.Psihologia ne poate ajuta in asfel de situati,ne poate ajuta sa luam decizia corecta in viata.
La noi in tara atat la serviciu cat si-n alte domenii psihologia nu ocupa locul pe care trebuie sa-l aiba in societate iar asta are ca efect atat in viata de familie cat si-n societate.

Nu care rost acuma sa fac teoria chibritului si sa spun ca in invatamant,in politie,armata si alte domenii care includeau un examen psihologic real se vedeau rezultatele muncii angajatilor, dar in ultimii ani "nepotismul" a luat locul examenelor psihologice si ati vazit la stiri urmarile. De aceea consider ca psihologia trebuie aplicata real in cat mai multe domenii iar cei ce fac si predau asfel de examene sa fie ei insasi un exemplu si sa nu mai merga "nepotismul" pe nicaieri .
Sunt total convins ca psihologia impreuna cu religia ortodoxa vor ajuta oamenii sa treaca peste greutati si sa ia cele mai bune decizii la nevoie.

Daca vrei și tu să primești acces la articole și resurse de genul celui despre care am scris eu astăzi, încă te mai poți abona gratuit la TheHunger.ro aici.

2 comentarii:

  1. Cu siguranta religia ortodoxa poate ajuta oamenii sa treaca si peste bazaconii gen zodiac (care sunt demonstrate si de psihologie ca aberatii) si sa nu mai justifice propriile indecizii cu motive inventate ("m-am nascut balanta"). Iti doresc sa o aprofundezi si tu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt inscris si eu pe siteul lor dar niciodata nu am primit nici un email de la ei si in plus, lectiile lipsesc cred. In general siteul e foarte ok, poate au facut o greseala si au uitat sa imi trimita si mie lectiile.

    RăspundețiȘtergere

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Subscribe