Televizorul cel de toate zilele

De foarte multe ori mi-am zis ca nu o sa ma mai uit la televizor deoarece imi ocupa prea mult timp,ce zic ca ma uit doar un pic si dupa ce ma uit un pic ma trezesc ca a trecut o ora sau doua asa pe nesimtite. De ce se intampla asta? Deoarece ma uit cand pe un canal cand pe altul si gasesc emisiuni ce ma captiveaza ori ma enerveaza.
Sunt acuma multiple optiuni de a alege distribuitorul de cablu iar din multitudinea de oferte cea msi interesanta mi sa parut aceea de la UPC unde se gasesc multiple pachete de televiziune,internet si voce. Eu acuma nu am de la UPC cablu dar dupa ce am vazut ofertele ma gandesc serios sa imi schimb furnizorul de cablu tv. Tocmai in acest timp a ajuns si la mine in zona cablu de la UPC si asfel se sparge monopolul din acest domeniu caci era si timpul. Tare am fost pagubiti din aceasta cauza iar alternatuva UPC este binevenita si de succes zic eu.
Cum imi place sa ma uit la televizor? In primul rand imi place sa ma uit la televizor cand suntem toti acasa si mai ales cand mai vin si prieteni in vizita. Atunci cautam un post de televiziune cu muzica si ii dam drumul la petrecere,cu dans glume si distractie frate.
Oricum sunt mai multe motive de a ma uita la tv,cum ar fi atunci cand sunt singur si asfel pot sa imi umplu timpul,cand vreau sa urmaresc un film sau un documentar iarasi este un motiv si imi caut timp pentru a privi la tv.
Tot de la televizor simnu numai am aflat ca nu este bine sa stam noi dar mai ales copiii in fata televizorului deoarece putem fi afectati simse creeaza o stare de dependenta. Eu nu-i contrazic dar eu sunt sigur dacaceste stabilit un program precis si binestabilit si nu se face exces privitul la televizor chiar poate fi benefic si educativ,dar innaceasta privinta ne mai trebuie si putina educatie.
Dar cel mai bun mod de a privi ls televizor pentru mine este acela in care am o bere,ceva seminte sau covrigei si stau tolanit in fotoliu,cazul ideal sa zic asa. Nu se intampla de multe ori dar tot cu televizorul ne petrecem timpul atst ziua cat si noaptea uneori si asfel televizor nostru cel de toate zilele ne ocupa o mare parte din viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Subscribe