Inedit in poezie, "Vulvonerabilitate" de LIVIU ALEXA

Surprins,socant, placut surprins si apoi foarte curios asa am fost atunci cand am deschis volulmul de poezii pdf  "Vulvonerabilitate" de Liviu Alexa. Titlurile de la inceputul volumului "Din neamul curvelor care vin", "Vulvonerabilitate" sunt directe din viata insa poeziile exprima zbuciumul sufletului indragostit,transformarile si vesnicile intrebari ce le au indragostiti. Nu vreau sa fac o analiza a tuturor poeziilor,in primul rand nu sunt in masura sa fac asta eu doar imi exprim parerile si trairile,de restul o sa se ocupe critici literari si cititorii impatimiti dupa poezie.
Cred ca Liviu Alexa are destul curaj sa propuna asfel de poezie in peisajul literar si faptul ca a ales sa promoveze volumul in mediul online cu ajutorul bloggerilor implica un risc dar si o satisfactie,cred. Sper sa nu se supere autorul daca cititnd articolele din aceasta campanie, nu sunt pe masura asteptarilor sale,majoritatea bloggerilor o sa-si expreme doar pareri si nu analize de specialitate iar daca sunt diferita este bine zic eu.
Parerea mea este ca majoritatea participantilor la aceasta campanie printre care ma numar si eu, o sa isi exprime "talentele" in materie de poezie doar pentru premiul consistent,dar asta este un lucru bun caci trebuie sa citeasca si din volum caci altfel vor indruga verzi si uscate, asta este parerea mea doar si nu inseamna ca este si adevarat asta.

Mie unul mi-au placut unlele poezii si aici as enumera "Cand nu am somn", "Comunism", "Cu tine mi-e visul", "Dragostea in vremea sms-urilor", "Fara noima", "Sta ea,divortata" , "Cnp 292"si altele. Faptul ca cuvinte tehnice din domeniul IT, unlocking device,imprimanta, sms, apple sunt puse sa exprime sentimente umane,si ce sentiment, cel mai complex si interminabil,vesnic vechi si mereu nou,cu drame si impliniri si anume, IUBIREA face poezia sa fie updatata la zilele si vremurile ce le traim si asta nu-i deloc usor. Este ca si cum ai face un robot sa te sarute si sa isi exprime sentimentele precum un om,deocamdata imposibil.
Sa spun si un cuvant despre partea fizica,adica de felul cum arata cartea,am inteles ca asa va fi si tiparita cartea in forma cum arata acum in pdf,  mi-e mi se pare puti aprinsa coperta dar asta face parte din arsenalul de imagine al autorului,rosul sare in ochi si te incita iar imaginile de la fiecare poezie exprima oarecum textul poeziei. In marea cartea o sa arate bine si atragator si zic eu ca o sa fie si cumparata si citita, iar daca nu se supara atunci cand se va publica cartea nu ar fi rau ca sa ne faca cadou la toti bloggerii participanti la aceasta campanie un volum cu autograful sau,este o idee doar.
Concluzia finala este ca mie imi place volulmul si ii doresc mult succes autorului pe mai departe,sigur o sa mai auzim despre dansul ca scriitor modern al zilelor noastre ce exprima vechi sentimente in haine tehnice noi,moderne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Subscribe