Bradul Multumirii de la Cosmote si KanalD

Luna cadourilor a sosit dar m-a prins nepregatit,
Ce sa fac si cum sa scap un cadou eu ca sa fac?
Internaut find ,am gasit cadoul potrivit
Bradul Multumirii se numeste si pe Facebook se gaseste,
Kanal D si Cosmote inspirata aplicatie pentru dedicatie,
Buna de facut urari la prieteni si cei dragi.

In viata uneori apar situatii grele sau mai putin grele, iar ca sa treci cu bine peste acele momente ai nevoie de ajutor,astepti cu credinta ca cineva sa te ajute.Bun cel mai mare ajutor este si vine de la Bunul Dumnezeu dar si Dumnezeu lucreaza prin semenii nostri si prin ei ne ofera ajutorul de care avem nevoie.

Eu insami am trecut prin asfel de situatii si am trecut cu bine cu credinta  in Dumnezeu care m-a ajutat trimitand ingerii pazitori prin prietenii mei ,Eugen,Florin precum fratele si sora mea,nasilor mei si familiei mele in general carora le multumesc din suflet pentru ajutorul dat.

Este foarte bine ca de sarbatori sa facem cadouri si nu numai de sarbatori,dar in aceste zile cand parca pluteste in aer bucuria de a darui sa ne aducem aminte de binefacatorii nostri si sa le facem un cadou. Sa stii ca gestul conteaza si nu marimea cadoului,caci un cadou frumos este de multe ori un simplu si din inima MULTUMESC si faptul ca ne-am adus aminte de acea persoana.

Intrati pe aplicatia de pe Facebook dand clic pe lincurile de mai sus si aveti posibilitatea sa trimiteti celor dragi sincere urari de sarbatori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Subscribe