BANCURI

Camera ascunsa




+ De ziua soacrei, Mitica se prezinta cu un pachetel într-o mana si cu o pusca în cealalta. - La multi ani, mama soacra! Ti-am adus o pereche de cercei de aur. - Multumesc, ginerica. Da' cu pusca ce vrei sa faci? - Paaaiiii..., de gauri în urechi nu ai nevoie?

+ Stiti de ce barbatii însurati sunt grasi iar celibatarii sunt slabi? Un barbat celibatar spune: - Iarasi aceeasi mâncare, mai bine ma duc la femei... Iar cel însurat spune: - Iarasi aceeasi femeie, mai bine ma duc sa manânc...

+ Întrebare: Când cere un barbat mana unei femei? Raspuns: Când s-a saturat de a lui.

+ Un tip îsi suna disperat medicu' de familie: - Doctore, vino repede, nevasta-mea are apendicita... - Nu se poate, anul trecut am operat-o de apendicita. Ai vazut tu pe cineva care sa aiba doua apendice? - Nu tâmpitule! Dar tu n-ai mai vazut pe cineva sa aiba doua neveste?

+ Doua blonde se plimba brat la brat pe strada. La un moment dat, una dintre ele vede o oglinda pe jos. O ridica si se uita în ea: - Nu stiu de ce, dar fata asta mi se pare cunoscuta... - Da-mi si mie sa vad, spuse cealalta... Normal ca ti-e cunoscuta. Proasto, sunt chiar eu în poza!

+ Barbatul: "Este prima oara cînd faci dragoste?" Blondina: "Bineînteles. De ce ma întreba toti barbatii acelasi lucru?"

+ Alinuta se joaca pe afara cu un baiat de-ascunselea. Ea spune: - Daca ma gasesti in 20 minute poti sa ma tii de mana iar daca ma gasesti in 10 minute poti sa ma saruti iar daca ma gasesti imediat faci ce vrei cu mine. Vezi ca ma ascund dupa frigider.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Subscribe