Social Media Summer Camp 2013

In perioada 4-7 iulie 2013 la Paraul Rece se va desfasura Social Media Summer Camp 2013 un loc unde timp de trei zile  ve-ti afla care sunt cele mai potrivite strategii de social media marketing si cum te ajuta in activitatea de zi cu zi. Prin  workshopuri, conferinte, traininguri si networking poti castiga  o experienta completa in social media, sa afli cum construiesti o campanie unica,cum creezi o comunitate,sa vorbiti si sa  cunoasteti cei mai influenti oameni din domeniu,sa inveti despre retele sociale,sa primesti raspunsuri si feedback de la cei mai puternici oameni din online.
Iata programul de desfasurare a conferintelor pe timpul celor trei zile:
  1. In prima zi va avea loc Conferinta de deschidere unde timp de trei minute fiecare participant si vorbitor v-a prezenta motivele pentru care participa la eveniment si solutiile ce se asteapta sa le gaseasca. Apoi se va desfasura conferinta despre social media unde specialistii in domeniu precum Cristian Manafu, manafu.ro, Mihai Gongu, director de creatie, GMP,  Victor Kapra, consultant in online si social media vor da raspuns la ce inseamna azi social media in lume si cum se raportarea lui cu Romania.
  2. Vineri ziua a doua va aduce un Training sustinut de Iulian Padurariu, MARKS, unul dintre cei mai reputati consultanti de strategie de business, cu o experienta de marketing strategic de peste 15 ani si cam tot atatea premii EFFIE castigate cu proiectele gestionate, va avea loc o lectia de creativitate, o instructie de campanie, prezentare de proiecte si jurizare.
  3. Training sustinut de Sergiu Negut, Wanted Transformation Consultancy ,apoi se v-a aborda teme precum munca brandurilor la ..canal,instrumentele de monitorizare relevante si folosirea lor pentru a atinge indicatorii doriti pentru brand. Noile reguli de interactiune si noile platforme de comunicare cu riscurile si costurile pe care le implica, dar si cu rezultatele care se pot obtine.Se v-a aborda si teme despre managementul in criza din social media,despre instrumentele de monitorizare relevante si folosirea lor pentru a atinge indicatorii doriti pentru brand, companiile si agentiile interactive si/sau de PR trebuie sa colaboreze cat mai strans pentru a sustine o prezenta relevanta a unui brand in social media, dar si pentru a putea gasi cele mai bune idei si solutii pentru acest mediu "nou".
De ce as participa la acest  eveniment,in primul rand este un domeniu nou si necunoscut pentru mine,apoi voi afla de la specialistii in domeniu despre social media cate ceva si desigur voi fi mandru de aceasta participare.
Voi cunoaste oameni noi si de calitate si sunt sigur ca voi mai invata si eu cate ceva si asfel voi avea si eu vreo sansa sa castig un premiu la campaniile de pe net unde se cere calitate si cunostinte despre media si social media.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu