Inscrierea in Gala Premiilor eCommerce



In ultimii 10 ani piata de defacere a produselor cu amanutul din Romania s-a  mutat de la taraba sau de pe rafturile magazinelor in spatiul virtual si drept urmare au aparut magazine online si implicit o piata de desfacere a produselor online. Din multimea de magazine online s-a remarcat pe aceasta piata si magazinul E-Commerce care prin seriozitate si multa munca a devenit lider pe piata online si un bun si de incredere partener la diferite evenimente.


Gala Premiilor eCommerce  (GpeC ) este cel mai important eveniment in domeniul online in ceea ce priveste magazinele online. Cine nu participa la acest eveniment nu exista pe piata online a magazinelor de acest gen.
GpeC inseamna sase luni de competitie cu rezultate concrete si beneficii pentru magazinele inscrise in competitie. Iata avantajele inscrierii in GpeC:
  • primesti gratuit Marca de Incredere TRUSTED timp de 12 luni,
  • participi gratuit la conferinta E-Commerce (27-28 Mai),in limita a doua personane/magazine inscris,
  • ai parte de un adevarat audit al magazinului tau online,analiaza facandu-se prin cel mai complex set de criterii de jurizare,
  • beneficiezi gratuit timp de 1 luna de implementarea ClickTale - unul din cele mai cunoscute tool-uri de customer experience analytics la nivel mondial,
  • evaluarea magazinului tau este facuta de cei mai buni specialisti din domeniu (juratii GPeC 2013 sunt persoane publice cunoscute in industria online, cu background profesional solid in e-commerce)
  • magazinul tau este analizat timp de 6 luni pentru a urmari evolutia in timp si in 2 etape de jurizare distincte, trecand prin peste 90 de criterii de jurizare, in asa fel incat evaluarea sa reflecte cat mai bine situatia reala a afacerii tale,
  • indiferent daca te numeri printre castigatori sau nu, primesti rapoartele de jurizare in urma celor 2 etape. Rapoartele sunt detaliate pentru fiecare criteriu in parte si contin explicatiile juriului acolo unde este cazul, ca sa stii exact unde stai bine si unde ai probleme ,
  • in plus, ai posibilitatea sa discuti fata in fata cu membrii juriului GPeC asupra primului raport de jurizare ca sa stii exact de ce ai fost depunctat pe anumite criterii si, mai ales, sa primesti recomandari despre ce trebuie sa faci pentru a deveni performant - consultanta gratuita,
  •  dupa ce afli recomandarile juriului in urma primei etape de evaluare, iti dam timp sa le pui in practica, in asa fel incat sa iti optimizezi afacerea in timp real si sa beneficiezi de inca un feedback in etapa finala de jurizare,
  • pe langa evaluarile facute de juriul specialist GPeC 2013, cateva sute de consumatori obisnuiti vor analiza magazinele pe baza unor criterii mai putin tehnice (adaptate la nivelul internautilor care cumpara online), iar tu vei primi raportul lor de evaluare,
participi gratuit la Festivitatea de Decernare a Premiilor GPeC 2013 din luna noiembrie si faci networking cu elita comertului online romanesc. Iar daca esti unul din castigatori, ai toate motivele sa fii mandru de premiul primit - e recunoasterea muncii tale!
Priviti mai jos urmatorul tabel ca sa vedeti adevaratele avantaje financiare cu care va algeti in urma inscrierii in GpeC si veti vede ca sunt sume importante si nu de neglijat care va ajuta in o mai buna functionare a magazinului dumnevoastra online:



Castigati dupa cum vedeti 2,710 euro numai daca va inscrieti si participati la GpeC.

Avantaje suplimentare

  • magazinul tau va fi promovat timp de 6 luni pe site-ul GPeC.ro (cu logo, url, descriere scurta)
  • te marketezi pe canalele media proprii (blog, site, social media) ca fiind inscris la GPeC (cea mai importanta competitie din comertul electronic romanesc) si ca respecti legea si bunele practici in e-commerce
  • pe langa auditul afacerii tale, GPeC iti aduce mult know-how si networking in cadrul conferintelor si workshop-urilor pe care le organizam, la care te vei intalni cu cei mai buni specialisti autohtoni si internationali
  • desi nu este inclusa in taxa de participare, ai in vedere seria de cursuri intensive organizata timp de 5 zile la munte - Scoala de Vara, editia a III-a. Este un mare avantaj sa dezbati cu trainerii asupra afacerii tale, intr-un cadru informal si nepresati de timp, iar tu - ca magazin inscris la GPeC - ai reducere din costul participarii la Scoala de Vara!
Iata care sunt pasii de parcurs pentru a va inscrie in GpeC:
1.      cititi cu atentie criteriile de preselectie ca sa stii standardele pe care trebuie sa respecti pentru a fi acceptat in competitie,
2.      iti exprimi intentia de participare pana pe 31 Mai 2013, ora 23:59, completand corect si integral formularul de inscriere,
3.      primesti pe e-mail confirmarea inscrierii si factura fiscala aferenta taxei de participare,
4.      achiti contravaloarea facturii  de 250 euro si ne trimiti confirmarea platii pe e-mail (copie dupa OP sau print-screen din aplicatia de online banking)
5.      in 3 zile lucratoare de la confirmarea platii, primesti raportul nostru de auditare privind indeplinirea criteriilor de preselectie,
6.      daca - din varii motive - exista criterii pe care inca nu le intrunesti, acestea vor fi semnalate in raport si primesti recomandari pentru a remedia problemele,
7.      odata ce le-ai solutionat si ai trecut de preselectie, primesti pe e-mail scriptul si intructiunile de implementare a Marcii TRUSTED si acceptul in competitia GPeC 2013.

Tine cont de cateva aspecte importante

  • nu folosi caractere speciale cand completezi formularul de inscriere
  • adresa de e-mail introdusa in formular va fi adresa de corespondenta dintre tine si noi (acolo vei primi factura fiscala si toate comunicarile de la GPeC pe parcursul desfasurarii evenimentului - asigura-te ca este o adresa valida si verificata frecvent)
  • de asemenea, persoana introdusa in formularul de inscriere cu detaliile aferente de contact - va fi persoana noastra de legatura pe tot parcursul desfasurarii GPeC 2013
  • factura fiscala va fi transmisa exclusiv electronic (conform articolului 155, alineatul 6 din Codul Fiscal, stampilarea si semnarea facturilor NU este obligatorie - deci nu te astepta sa o transmitem pe suport de hartie, prin curier)
  • daca in 48 de ore de la completarea formularului de inscriere nu primesti niciun raspuns din partea noastra, te rugam sa ne contactezi cat mai repede pentru a ne atentiona. Erori se pot intampla oricand si numai cine nu munceste, nu greseste - e bine sa ne contactezi pentru a remedia problema
  • ne rezervam dreptul de a accepta in competitie magazinele care respecta standardele GPeC si TRUSTED si cred in principiile si obiectivitatea Galei Premiilor eCommerce
Inscrierea unui magazin online in competitie presupune achitarea unei taxe in valoare de 250 EUR + TVA la cursul de schimb din ziua emiterii facturii fiscale
Taxa se va achita integral la inscriere, in baza facturii transmise electronic la adresa de e-mail mentionata de tine in formularul de participare. Ai grija sa completezi o adresa de e-mail valida si verificata frecvent pentru ca acolo vei primi atat factura, cat si toate update-urile despre GPeC 2013,este bine sa stii ca pana cand plata nu este confirmata, magazinul tau nu va fi auditat din punct de vedere al criteriilor de preselectie si nu vei fi acceptat ca participant in competitia GPeC 2013  . Valoarea taxei de inscriere nu este returnabila.

A 8-a editie anuala, GPeC se desfasoara pe o perioada de  7 luni (aprilie-noiembrie 2013) si iata un calendar pe perioada lunare a desfasurarii evenimentelor:
  • Competitia magazinelor online (aprilie-noiembrie 2013)
  • Conferintele Nationale de E-Commerce (27-28 mai 2013)
  • Intalnirile GPeC (consultanta 1 la 1 intre magazinele online si juriul Galei) - iulie-august 2013
  • Scoala de Vara GPeC (5 zile de cursuri intensive de e-commerce, la munte) - august 2013
  • Conferinta si Festivitatea de Premiere GPeC - noiembrie 2013
Deci participarea la GpeC este un mod de a capata experienta in afacerea cu magazinul dumneavoastra online si de a face cunostinta cu persoanele de elita din acest domeniu care concret conduc si gestioneaza asfel de magazine.

Postare înscrisa în campania - Incurajeaza magazinele online sa se inscrie la GPeC 2013o campanie organizata de Gala Premiilor eCommerce si BlogalInitiative.ro, cu sprijnul: evoMAG (www.evomag.ro); F64 (www.f64.ro/aparate-foto.html); ZorileStore (www.zorilestore.ro/tricouri).


Un comentariu:

  1. Aceasta competitie e foarte interesanta, de la an la an se dezvolta foarte mult GPeC-ul. In acest an sper, sa se inregistreze cat mai multe magazine.

    RăspundețiȘtergere