Am inteles ca se da si un produs moca,depre care trebuie sa scrii in final dupa ce l-ai testat, deci ma bag si eu si vreau sa devin ambasador de papuci mai bine zis de incaltaminte.Ce avantaje apare din aceasta? In primul rand ai posibilitatea de a purta incaltari noi cu modele de ultima generatie,alta avantaj ar fi ca ai face o economie in buget in ceea ce priveste incaltamintea,apoi ar fi mandria de a fi ales ambasadar deci trimisul ZorileStore.ro.
M-am uitat sa aleg si eu un produs dar cand colo ce sa vezi ,majoritatea produselor sunt cu stoc epuizat si ma gandesc cum o sa-si onoreze promisiunile cei de la ZorilrStore.ro cand stocurile sunt limitate?
Sandalele Rider pentru barbati mi-au atras atentia cat si adidasii si incaltamintea sport sunt de marci cunoscute precum Puma,Rider, Suggar, Lotto, Ipanema. etc.
Iata din regulamentul campaniei pentru cei interesati:
- in perioada 2-7 aprilie anunta pe blogul tau inscrierea in concurs cu link spre produsul ales spre testare;
- ZorileStore.ro se obliga sa expedieze gratuit produsul ales de catre blogger, in
perioada 08 – 12 aprilie. Produsul ales pentru testat ramane in posesia
bloggerului.; - Bloggerii au la dispozitie pana pe 20 aprilie sa testeze produsul ales si sa scrie
un review al acestui, pentru a se califica in competitie. - Pe data de 22 aprilie 2013, juriul format din reprezentanții BlogalInitiative.ro
vor anunta bloggeri eligibili pentru finala competitiei “Blog ambasador pentru
ZorileStore.ro”, punctând respectarea briefului, creativitatea și implicarea în
campanie. - In perioada 23 – 25 aprilie 2013, juriul format din blogerii: Manafu
(www.manafu.ro), Costin Cocioaba(www.refresh.ro), Alex
Negrea(http://alexandrunegrea.ro/)si Cristina Bazavan (http://bazavan.ro/) aleg
bloggerul ambasador pentru ZorileStore.ro. Juriul va puncta: originalitatea
articolelor si continutul lor, promovarea pe social media, implicarea in
promovarea campaniei si implicit a ZorileStore. - Pe 26 aprilie 2013, juriul va anunta castigatorul Competitiei pe
http://blog.zorilestore.ro/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu