CU ACEST BLOG PARTICIP LA CONCURSURI SI CAMPANII PE INTERNET,SA PROMOVEZ FRUMOSUL ATAT IN IMAGINI CAT SI-N CUVINTE
Avantajele unui site de prezentare
www.cora.ro este un exemplu.
Internetul este o piata cu milioane de potentiali clienti, care acceseaza site-urile din intreaga lume in cautarea de informatii, servicii si idei pentru satisfacerea necesitatilor proprii.
1. Mult mai ieftin si mult mai flexibil decât Publicitate imprimare
Internetul este extrem de diferit de publicitatea de imprimare în acest spațiu este ieftin, anunțul dvs. este accesibil pentru o perioadă mai lungă de timp, conținutul poate fi schimbat fără a fi nevoie să întrebati pe cineva să o facă pentru tine (dacă utilizați un sistem de management de conținut) și se poate ajunge la un public cu un larg potențial.
Puteți să-l utilizați pentru a atrage oameni pentru a vizita site-ul dvs. și de a afla despre compania dvs. și potențial sunt deschise două căi de comunicare între clientul potențial și o persoană de vânzări.
2. Extinderea pieței
Internetul a permis întreprinderilor să străpungă barierele geografice și să devină accesibile, practic, din orice țară din lume, cu un potențial client care are acces la Internet.
3. Diversificarea surselor de venituri
Un site web nu este doar un mediu de reprezentare a companiei dvs., este o formă de mass-media de la care toată lumea poate dobândi informații. Puteți utiliza această mass-media pentru a vinde spații publicitare pentru alte întreprinderi.
O tendință recentă a crescut în cazul în care întreprinderile sunt dotate cu directorul lor foarte proprii de servicii gratuite, în cazul în care vizitatorul poate căuta informații cu privire la o afacere care va spori utilizarea de servicii. De afaceri vinde afacerile casei un prospect în directorul lor.
4. Oferta Comoditate
Este mult mai convenabil pentru o persoană de a cerceta un produs pe Internet decât este de a obține de la altcineva informații cu privire la un produs. Nu trebuie să angajam un agent de call center pentru al determina dacă el / ea are interesele cele mai bune in mintea lor, sau pur și simplu vrea să facă o vânzare.
Potential client poate accesa site-ul dvs. ori de câte ori doresc, în intimitatea lor și de confort, fără subliniază și distragerile care există în lumea reală.
Site-ul dvs. este un mediu self-service, de exemplu, în loc de a trebui să aștepte într-un tac de lung pentru a plăti licență TV, puteți face acum electronic prin intermediul site-ului de licență TV.
5. Adauga valoare și satisfacție
Prin oferirea de confort, un punct de referință prin care clientii de servicii individualizate le asteapta, adăugați în cele din urmă valoare ofertei dvs. și clienții dvs. experimenteaza la un nivel mai ridicat de satisfacție oferta d-voasrta.
Site-ul dvs. poate adăuga valoare în alte moduri, oferind de sfaturi, consiliere și conținutul de interes general vă puteți distra clienții dumneavoastră. Acest lucru va ajuta, de asemenea, le-ți amintești mai bine.
6. Îmbunătățirea credibilității
Un site web vă oferă posibilitatea de a spune potentialilor clienti ceea ce sunteti in stare sa le oferiti și de ce merita încrederea lor. De fapt, multe persoane folosesc internetul pentru pre-cumpărare de cercetare, astfel încât acestea să poată stabili pentru ei înșiși dacă un anumit furnizor sau de brand este vrednic de patronajul lor,
7. Oportunitate de creștere a firmei
Un site web servește ca un loc minunat pentru a face referire la potentialii investitori, pentru a le arăta ce este compania ta cu aproximatie, ceea ce a realizat și ceea ce veti putea realiza în viitor.
8.Posibilitatea de feedback
Clienții pot rapid și ușor oferi feedback cu privire la produsul dvs. și / sau abordare de marketing.
9. Cercetarea ieftina a pietei
Puteți folosi celelalte funcții de pe site-ul dvs., cum ar fi sondajele de vizitatori, sondaje online și statisticile site-ul dvs. pentru a afla ce le place clienților dvs. mai mult și modul în care se simt cu privire la anumite aspecte ale afacerii dvs. pentru a determina modul în care vă puteți îmbunătăți produsul și modul în care faceți afaceri .
Statisticile site-ului vă arată cât traficul site-ul dvs, privește modul cum vizitatorii ajuns la site-ul dvs. și din ce zona geografica sunt vizitatorii siteului d-voastra.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu