Mereu activ

Atunci cand vine vorba sa vorbesc despre mine este foarte greu deoarece o sa fiu acuzat orice as scrie, daca as scrie de bine o sa se zica ca ma laud iar daca o sa scrie negativ atunci o sa fiu acuzat ca nu am stima de mine si ca as fi pesimist. Dar o sa va descriu o zi din viata mea exact asa cum o traiesc zi de zi indiferent de ce o sa zica carcotasii dar important pentru mine este sa fiu cat mai realist si sa castig si eu unul din premiile puse la bataie.
O sa incep cu dimineata cand pe la ora 5 nu mai am somn si ma trezesc, ma spal pe fata si imi fac rugaciunea apoi merg afara pentru a ingriji de animalutele de prin jurul casei. Dupa terminarea treburilor de pe afara merg sa servesc micul dejun si ma pregatesc sa merg la serviciu, de fapt fac niste cursuri si asta dureaza cam opt ore pe zi plus drumul pana la oras unde se tin cursurile. Cand vin de la la cursuri imi aloc timp si pentru a petrece putin timp cu copilasii intrun mod cat mai activ cat si intrun mod mai putin sanatos si anume in mediul online.
Seara o petrec impreuna cu familia facand diverse lucruri gospodaresti cat si cele de necesitate cu ingrijirea orataniilor din curte.
Am petrecut si imi petrec si acuma viata intrun mod activ dar nu neaparat prin sport specific ci prin miscare prin munca si ma simt destul de bine si sanatos. Asa vreau ca si copii mei sa-i invat ca sa isi petreaca viata intrun mod cat mai activ deoarece aceasta iti da incredere in tine si te face mai optimist.
Cu aceasta ocazie va indemn pe toti sa faceti miscare si sport cat mai mult pentru a fi sanatosi si frumosi.
Cele prezentate mai sus se petrec in zilele  de munca, adica de luni pana sambata iar duminica si-n sarbatori am un program special deoarece merg la biserica si acord in aceste zile mai mult timp si hrana si pentru sufletelul meu deaorece alaturi de miscare si tonusul spiritual te ajuta sa fii vesel, fericit si plin de viata. Tocmai de aceea sa nu uitati si de partea spirituala a aspectului vietii voastre. Cam in acest mod se duce viata mea, cu bune cu rele mergem inainte.

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Despre mine

Fotografia mea

Sunt un simplu om si atat, nici frumos si nici urat si as vrea sa cunosc oamenii noi.