"Varul" plateste transportul pe tocmai.ro

Atunci cand incepi sa faci curatenie in casa sau in gospodarie te pomenesti la un moment dat cu foarte multe lucruri care fie ai uitat de ele,fie canu iti mai sunt de folos si atunci ce sa faci cu ele? Cea mai buna si profitabila utilizare a acestor lucruri este ca sa le pui pe internet la vanzare si asfel o sa le valorifici cu valoare acele lucruri iar cel mai profitabil este sa le vinzi pe cel mai mare site de anunturi din tara,tocmai.ro.
Si iata de ce trebuie sa profitati de oferta siteului care va ofera transportul gratuit prin serviciul "Livrare gratuita si verificare colet" in perioada (12.06.2014 si 31.08.2014) pentru coletele de pana in 10 kg, cu dimensiunile maxime: lungime 100 cm, latime 60 cm, inaltime 30 cm. Livrarea gratuita nu este disponibila pentru coletele care beneficiaza de “Asigurare colet“. Acest serviciu este gratuit pentru localitatile standard Fan Curier iar prin verificarea coletului i se ofera cumparatorului posibilitatea de a deschide si verifica continutul coletului in 7 minute ceea ce zic eu ca este  o oferta foarte buna.O alta oferta este si plata ramburs care se face tot prin curier care va aduce acasa banii de pe coletul trimis.
Dar ce putei vinde dar si cumpara de pe siteul tocmai.ro? Aici puteti cumpara si vinde autovehicole, imobiliare,unelte si scule pentru casa si gradina,electronice si electrocasnice,articole personale si de moda,hobby,sport si turism,anunturi despre animale,afaceri si servici,diverse.
Eu pot sa va zic din propria experienta ca este adevarat ceea ce v-am scris pana aici si nu este o mare pacaleala deoarece eu insumi am vandut unele obiecte ce nu imi mai erau de folos.
Iata ca aveti acuma posibilitatea sa castigati si 5 minivacate timp de 5 saptamani daca adaugati cinci anunturi gratuite cu cinci obiecte cu fotografii si vi se ofera o sansa pentru tragerea la sorti.Deci la fiecare cinci anunturi postate o sa aveti o sansa in plus pentru tragerea la sorti.

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Despre mine

Fotografia mea

Sunt un simplu om si atat, nici frumos si nici urat si as vrea sa cunosc oamenii noi.