Sfaturi sau idei de calatorie

“Experientele sunt atat de multe si de variate incat calatoria pare a fi interminabila iar Destinatia ne este ascunsa mereu vederii. Ce este insa minunat e ca atunci cand ajungi la Destinatia ta, ai impresia ca nu ai calatorit deloc! Nu a fost decat o calatorie de aici pana Aici.”
 Meher Baba

Nu toti cei ce calatoresc se simt cu adevarat calatori caci a calatorii inseamna a fi trup si suflet dedicat acelui drum sau calatorii altfel calatoria poate fi anevoiosa,plictisitoare si fara sfarsit.O calatorie ca sa fie reusita trebuie in primul rand sa o pregatim din timp,mai ales calatoriile de vacanta caci dupa ce am plecat ne trezim ca nu gasim nu stiu ce obiect sau lucru de care avem nevoie. Nu vreau sa va dau sfaturi insa niste idei care sa va ajute inainte de a merge in calatorie sunt binevenite.

Deci,cum va ziceam adineauri in primul rand trebuie sa ne organizam calatoria din timp prin rezervarea de bilete atat pentru hotel cat si pentru mijlocul de transport cu care vom calatorii. 2.Trebuie apoi sa ne facem o lista cu tot ceea ce avem necesar in aceasta calatorie,scriind de fiecare data lucrul sau obiectul de care avem nevoie,evitand asfel sa uitam ceva. 3.Dupa ce am scris ce avem nevoie incepem sa cautam si sa ne aranjam bagajele,facandu-le organizat si fara ca sa ne enervam,din timp si nu in pripa. 4.Dupa ce am facut bagajele sunam la hotelul unde am facut rezervarile ca sa fim sigur ca avem loculocupat cat si acolo unde am rezervat bilete de transport,daca nu mergem cu masina personala.Daca mergeti cu masina personala atunci nu ar fi rau ca inainte sa-i facem o verificare la un servis pregatindu-o de aceasta calatorie si pe masina pentru siguranta si confortrul nostru.

Daca plecati in strainatate este foarte indicat ca sa va interesati de rescurile ce sunt posibile in aceasta tara si sa va faceti neaparat asigurari,de sanatate,de vitata si de asigurare a bunurilor.Incarca asigurarile un pic bugetul dar va zic eu ca este bine sa le aveti in caz de nevoie,iar o asigurare totala este cea mai binevienita.

Daca sunteti nehotarati si nu stiti unde sa mergeti in concediu eu va recomand siteul free-spirit.ro unde veti gasi destinatiile si informatiile necesare.

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Despre mine

Fotografia mea

Sunt un simplu om si atat, nici frumos si nici urat si as vrea sa cunosc oamenii noi.