Promotie cu castig sau nu?

Stiti cum zice romanul : "daca este gratis merge,chiar daca nu am nevoie" si asfel primeste orice i se ofera,dar acuma sa nu exageram ca si-n strainatate promotiile si produsele la reducere au mare cautare.Ce este o promotie si de ce se face? Eu am primit diverse lucruri la promotii,mai ales de can am intrat in blogosfera si am primit diferite obiecte cum ar fi : tricouri,sapci,produse de spalat ca dero,produse de ingrijire personala si infrumusetare cum ar fi oje,creme si dulciuri.Mai nou se ofera la promotii tot felul de gadgeturi si pe masura ce timpul trece se adauga si alte produse.Daca mergeti in super si hipermarcheturi veti gasi la promotie lastandurile lor produse de mancat si baut cum ar fi branzeturi,pateuri,salamuri,cafea,sucuri.Oare produsele ce se dau in campaniile electorale sunt tot promotii ???

Nu stiu daca este sau nu eficienta o promotie pentru organizatorii ei insa stiu ca este buna pentru consumatori deoarece promotiile se refera si pot fi la pret,la produs ori la cantitatea de produse,exemplu cumperi doua si al 3-lea produs il ei gratuit. Uneori se intampla ca cei invatat sa vaneze promotii sa mai ia si plasa deoarece promotia poate sa fie doar pe afis sau reclama si-n realitate sa fie tocmai invers.Am vazut si cazuri de genul acesta si atunci cand vad o promotie intai stau sa o analizez sa vad daca este adevarat ce se spune despre produs sau daca se aplica scaderea de pret zisa acolo.

Promotiile sunt si sub forma de concursuri si asta parca este mai bine deoarece trebuie sa concurezi si asfel ai placerea sau neplacerea de a savura premiul castigat sau de a te mobiliza mai mult daca nu ai castigat si nu ai senzatia ceea ca ai primit ceva de pomana caci pomana ingrasa dar nu tine mult.
Asteptam si de la aceasta campanie o promotie ,de ce nu?
Ca o concluzie la tot ce am spus pana acuma ar fi faptul ca toate produsele primite in promotii mi-au fost folositoare si de bun augur si sunyt o amintire placuta si uneori ne influienteaza in alegerea unui produs atunci cand cumparam,daca tot cumpar un produs de ce sa nu il iau pe acela care este la promotie poate castig ceva iar de cumparat tot trebuie sa cumpar pana la urma.

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Despre mine

Fotografia mea

Sunt un simplu om si atat, nici frumos si nici urat si as vrea sa cunosc oamenii noi.