Papetarie si birotica doar cu un click

La birou atunci cand se termina hartia din copiiator ori cand nu mai gasim un pix sau un creion si mai jenant este si sa ai un client in acel moment cred ca nu isi doreste nimeni asta,dar totusi se mai intampla.Iata o intamplare la care am fost martor si desigur la care nu imi mai doresc sa particip.
Am mers la primarie pentru a-mi scoate in document si acolo am fost trimis la secretara pentru a-mi face doua copii la xerox si ce sa vezi tocmai ca nu mai aveau hartie pentru copiiator.Secretara imediat mi-a zis ca se rezolva si merge la dulap sa ia hartie si cand colo,surpriza,nu mai era hartie.Merge la "sefa" si vine dupa 20 de minute nervoasa, deoarece sefa bineinteles, din ce am asistat la discutiile cu colega de birou, a scoso vinovata de situatie.In final dupa aproape o ora am luat copiile de la secretara si am mers de mi-am rezolvat problema.
Concluziile sunt urmatoarele si anume ca am pierdut eu timp pretios,apoi unii angajati au fost pusi in situatii jenante si mustrati poate si pe buna dreptate deoarece ei nu au aflat ca pot comanda de pe internet tot ce este necesar pentru birou si ca le vine coletul la usa fara sa mai fie nevoiti sa umble cu bagaje dupa ei prin oras la cumparaturi.
Pe internet se gasesc insa o multime de firme ce acorda asfel de produse insa cea mai avantajoasa alegere este de la pointshop.ro unde cele mai bune echipe de consultanți în vânzări și specialiști în dezvoltare online va stau la dispozitie pentru afcerea dumneavoastra.Aici veti gasi:
  • hartie de copiator si pentru scris,
  • hartie imprimanta matriciala,
  • hartie in role si formate mari,
  • hartie de calcul si hartie foto,
  • hartie si carton color color,
  • hartie si carton special.
Tot aici gasiti si produse din hartie atat de necesare in birou : agende si calendare,bloc notes-uri,caiete,cuburi etichete autoadezive si pentru biblioraft,hartie flipcarth si milimetrica,indigou,plicuri antisoc,registre si repertoare,role fax si case de marcat si tipizate.Pe langa produsele de papetarie si birou mai puteti gasi si comanda consumabile,prosuse IT si calculatoare,rechizite,precum si produse pentru curatenie pentru biroul dumneavoastra.
Simplu cu un click se rezolva munca pentru tot ce aveti novoie pentru buna functionare abiroului dumneavoastra si sa nu fiti pusi in situatii jenante cand sunteti cu pertenerii de afaceri.

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Despre mine

Fotografia mea

Sunt un simplu om si atat, nici frumos si nici urat si as vrea sa cunosc oamenii noi.