Jucarii cu motor electric

Eu sunt baietel
Si mi-e drag de el,
De motorul meu 
Caci ma plimb cu el.

N-are combustibil 
Deci e mai flexibil  
Cu incarcator totu-i mai usor
Cu mai mult spor.

Masinuta mea mult mi-e drag de ea,
Chiar de nu are pedale
Ma face sa ma simt tare 
Cand pun motorul in miscare.

Iubesc trenuletul cu sinele lui
Apas pe buton si totul se pune-n miscare.
Vreau sa spun oricui ca senzatia e tare
Cu prietenii la plimbare.

La magazinul de masinute
Se gasesc atat de multe jucarii
Pentru baietei si fete cochete
Toti bucurosi si voiosi.

Dupa cum se vede ma chinuie talentul in domeniul epic insa nu cred ca am mare reusita dar am incercat deoarece cand vine vorba de jucarii pentru copii, mai ales din cele mai moderne cu curent si teleghidate posibilitatile de exprimare sunt nenumarate.Cum sa nu te atraga asfel de jucarii cand se apropie atat de mult de cele reale in comparatie cu jucariile ce le aveam eu la vremea copilariei mele,dar am observat cum copiii de astazi nu stiu sa le aprecieze si nu stiu cum sa se joace impreuna cu jucariile lor.Da si asta deoarece cred ca gama variata si multitudinea de jucarii care de care mai sofisticate si care folosesc tehnologii din cele mai moderne fac ca sa nu le aprecieze copii ca atunci cand nu le ai ori ai doar cateva jucarii si acelea de la altii.

Sunt acuma copii impartiti precum societatea cei bogati si cei saraci iar cu jucariile la fel cei bogatii au tot felul de jucarii cu si fara telecomanda,electrice ce se conduc de la distanta sau sunt conduse la propriu de catre copil,iar cei saraci au si ei ce pot parintii sa le cumpere,dupa posibilitati.
Am si eu doi copii si vad felul lor de abordare a jocului fata de cum eram eu cand eram mic.Acuma sunt foarte mult atrasi de calculator si internet,de masinutile electrice si teleghidate,de jucariile cele mai noi ce apar pe piata si credeti-ma ca au stricat foarte multe jucarii pe care nu le-am mai putut recupera si le-am dus la gunoi.Ca o concluzie este bine sa nu luati jucarii foarte multe la copii caci avand asa de multe jucarii nu stiu sa le mai aprecieze si le trateaza cu indiferenta ori le strica neavand deloc grija de ele.Am incercat si le-am explicat cum ca sunt copii care nu au atatea de multe jucarii si ca ar fi bucurosi ca sa aiba jucarii ca ale lor si nu le-ar strica precum ei,dar ce credeti au zi ca da si cu asta m-am ales.Daca am vazut ca situatia sta asa am trecut si eu la varianta de a le cumpara jucarii mai pitine si am vazut ca metoda da roade ori au crescut copii mai mari si inteleg mai bine.
Deci sa le dam copiilor jucariile doar cele plac si nu prea des caci daca stiu ca maine li se va cumpara alta masinuta electrica ori teleghidata nu o sa-i mai atraga jucaria cumparata ieri sau alataieri si o trateaza cu indiferenta sau nu au grija de ele.

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Despre mine

Fotografia mea

Sunt un simplu om si atat, nici frumos si nici urat si as vrea sa cunosc oamenii noi.