Cartile electronice versus cartile tiparite

Fac parte din generatia predecembrista cand se umbla cu cheia legata la gat atunci cand ne jucam afara in aer liber.Atunci nu aveam internet iar la televizor cand ne uitam era sarbatoare deci nu aveam nici macar idee de cartea electronica.

Imi placea sa citesc carti de dragoste si religioase mai ales cand era afara timp urat si parca ma transformam in eroi preferati ,in lumea lor a povestilor unde raul iesea mereu in pierdere.Unii autori de carti  dimpreuna cu unele fragmente din carti mi-au ramas intiparite in minte si in suflet,frumos si ordonat ingemanate.mi-era drag sa iau cartea cu ambele maini si s-o rasfoiesc de-a fir-a par pana ii dadeam de capat,foarte multi autori mi-au ramas intipariti in memorie:Mihai Eminescu precum Elena Farago,Traian Tandin,Dan Seracu,Florin Gheorghita,Jules Verne,Agatha Christie,citeau cu nesat si carti stiintifico-fantastice,reviste dar actualmente imi place sa citesc carti reviste atat in format electronic cat si reale.

Generatia tanara de astazi dupa cum am observat eu nu prea ii place sa citeasca,cu mici exceptii,fiindca internetul si jocurile sunt precum un drog pentru ei,nu stiu pur si simplu sa se joace,sa citeasca o carte.Devin dependenti de internet si de retelele de socializare si ce este curios faptul ca acuma au mii de prieteni virtuali insa in realitate sunt foarte singuri si tacuti ori contra violenti.

Citind carti inseamna sa te dezvolti din punct de vedere intelectual iar acuma se pune problema daca sa citim carti electonice sau carti tiparite.Eu sunt de parere ca este cel mai bine SA CITIM indiferent de carte,deoarece sunt avantaje si dejavantaje in ceea ce priveste confortul in ambele sensuri dar eu optez totusi pentru a se citi carti tiparite deaorece este o senzatie placuta si apoi te poti confunda cu cartea.

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Despre mine

Fotografia mea

Sunt un simplu om si atat, nici frumos si nici urat si as vrea sa cunosc oamenii noi.