Ce nu stiati despre produsele Danone

In urma cu vreun an in presa punea la zid unele produse Danone,fapt ce s-a dovedit ca nu era asa ci doar o campanie de intimidare pusa la cale de anumiti concurenti pentru a descredita produsele Danone. Iata mai jos un infografic de la Danone ce prezinta unele caracteristici ale produselor sale pe care desigur multa lume nu le stie inca.
Iata ca in cadrul campaniei de pe Blogalinitiative  cei de la Danone cer sa le zicem un lucru care nu-l stim despre Danone si pe care-l il aflam din acest infografic,iar eu m-am oprit la felul cum rezista iaurtul fara conservanti sau aditivi alimentari. Din materialul ajutator pe care l-am consultat pot sa va spun cum ca iaurt = lapte + fermenti iar procesul de fabricare industrial urmeaza in general aceleasi etape de producere a laptelui  cu cel de acasa diferita fiind  calitatea si igiena lui.acidifierea este metoda obisnuita de a feri alimentele de alterare si de a le pastra lung timp precum muraturile. Este un lucru pe care nu-l stiam si eu cred ca este foarte buna metoda si sa zic asa este cat mai "naturala".
Nu se folosesc glutamati si a fost eliminat si carminul din toate produsele din aceasta luna si se folosesc doar coloranti de origine vegetala. Un rol foarte important in mentinerea calitatii laptelui este deci folosirea fermentilor de calitate cat si o igiena foarte stricta si asfel laptele tine cat mai mult in magazine pana ajunge la cumparatori acasa iar
Sunt mai multe lucruri pe care le-am aflat din acest infografic insa va las si dumneavoastra placerea sa le descoperiti citind acest material cat si cel de pe siteul Danone.

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Despre mine

Fotografia mea

Sunt un simplu om si atat, nici frumos si nici urat si as vrea sa cunosc oamenii noi.