Sa acceptam realitatea asa cum este

Dupa cum bine se precizeaza pe blogul Parentime presa scrisa dar in special televiziunile vor sa ne faca sa acceptam o realitate pe care vor ele sa ne-o ofere,in toate domeniile de la politica,economie pana la trairea sentimentala a noastra. Cu ce scop? Eu cred ca sa ne manipuleze si sa ne faca sa gandim asa cum vor cei implicati caci presa de la noi si nu numai nu este asa de INDEPENDENTA pe cat ne spun saune fac dansii sa credem iar asta se vede din realitatea de zi cu zi din Romania.

Cum pot sa zic eu dimineata cand ma trezesc ca este bine atunci cand nu am un loc de munca iar atunci cand l-am avut am muncit si nu am fost platit de mai am de recuperat si acuma banii pe munca ce am prestato anul trecut? Sau cum pot eu sa zic ca sunt bine cand dimineata vezi pe trotuare batrani care cersesc un banut pentru asi lua o bucata de paine sau medecamente pentru a-si alina suferinta si boala? Dar cel mai tare si mai greu este atunci cand copilul tau iti cere sa-i cumperi o bicicleta ori o pereche de role sau o jucarie mai sofistica si tu stiind ca nu poti sa-i oferi ce iti cere,ce poti sa-i spui atunci? Eu iprocedez in felul urmator: ii spun ca stiu cat de mult isi doreste acea bicicleta sau acel alceva insa nu am posibilitatea acuma,nu am bani mai simplu si ca atunci cand se poate o sa-i cumpar si chiar asta fac.
La inceput a fost mai greu pana a vazut ca m-am tinut de cuvant si atunci cand am putut i-am cumparat ce si-a dorit.acuna stie care-i situatia si ma intelege cand ii spun ca nu pot sa-i cumpar,cu toate ca ma doare inima dar asta-i situatia. Cum ar fi fost sa-i spun ca-i cumpar maine si nu ii luam ce a vrut,mai avea incredere in mine?

Acuma unii ar putea sa zica ca suntem niste pesimisti,ca ar trebui sa vedem viata in roz, dar nu este asa.Eu sunt un optimist si imi place sa visez si sa cred insa dupa posibilitati iar cel mai mult ma ajuta credinta in Dumnezeu,sa nu fac rau,sa fiu bun si sa-i ajut pe cei ce au nevoie de ajutor.Cei ce cred cu adevarat in Dumnezeu nu sunt pesimisti ce niste invingatori pana la urma daca cred cu adevat ca o sa fie si mai bine.
Unii,minoritari o duc bine intr-adevar si dimineata cand se trezesc nu au multe griji materiale insa poate o duc mult mai rau spiritual caci daca duci mult grija materiala o pierzi pe cea spirituala si eu zic ca asta este cel mai grav lucru,iar omul nu o sa se simta niciodata implinit.

In conluzie vrea sa va zic ca sunt si dimineti fericite atunci cand exista iubire adevarata intre oameni si cand lasam egoismul si barfa si toate relele departe de noi si atunci cand ne bucuram de un rasarit frumos de soare in natura,la munte ori la mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Subscribe