Review la Campania "The One" de la Oriflame

Inca de la inceput tin sa fac precizarea cum ca sunt foarte surprins de faptul ca cei de la Oriflame s-au miscat foarte repede si promt si au trimis produsele promise drept pentru care le si multumesc frumos.

Mai vreau sa le fac o propunere celor ce fac campanii de promovare a produselor ca este bine sa ia exemplu de la Oriflame cum se face aceasta deoarece multi vor ca bloggeri sa scrie despre produsele lor ori sa le faca campanie de promovare insa pe ce? Daca nu ai produsul sau daca nu ai folosit produsele cum poti sa ai inspiratie sau cum poti sa scrii ceva credibil despre ceva ce nu stii sau nu ai folosit?

Revenind la Oriflame si la produsele lor dein noua gama The One pot sa spun cu certitudune ca le-am facut cadou nepotelelor mele care s-au bucurat foarte mult si imediat au facut poze cu produsele primite si au postat pe facebook ca sa le arate si prietenelor lor aceste minunate produse. Sincer au fost foarte incantate si mi-au zis ca nu se compara cu produle ce le aveau ele,caci sunt foarte bune iar rujul are o stralucire deosebita si tine mult mai mult. Eu acuma va relatez ceea ce mi-au zis ele caci eu nu le-am folosit personal si nu le folosesc insapot sa va mai zic si despre fondul de ten ca este de calitate si ca nu au mai facut iritatie dupa ce s-au dat cu el.
In concluzie pot sa va zic ca este bine sa comandati produsele Oriflame mai ales din noua colectie The one caci sunt de calitate si va dau o nota de prospetime,primavaratica chiar.Mie mi-au placut foarte mult culorile foarte dragute,bucuria nepoatelor si catalogul de produse ce mi-a fost oferit iar despre dezavantaje nu pot sa va zic fiindca nu am auzit si nu mi-au zis nimica nepotelele carora le-am facut cadou produsele primite de la Oriflame.
Pot sa va mai zic ca produsele sunt exact ca-n cele trei gane  si anume "Frumusete de zi cu zi" , "Mega Impact" si "Ultra Rezistenta" si este adevat ce se spune in reclama de la Oriflame.

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Despre mine

Fotografia mea

Sunt un simplu om si atat, nici frumos si nici urat si as vrea sa cunosc oamenii noi.