Curatenia de electronice,electrice

Cu trecerea timpului vedem ca in gospodariile noastre se aduna atat de multe lucruri incat la un moment dat trebuie sa facem o sortare,o alegere a ceea ce este inca bun si de a indeparta lucrurile stricate ori nefolositoare. Asfel ajungem din casa unde am ales lucrurile ce nu ne mai trebuie,stricate la magazie afara sau la debara. este foarte important de stiut ca lucrurile ce trebuiesc aruncate sa nu fie aruncate oricum si oriunde caci acestea pot dauna mediului inconjurator cat si sanatatii oamenilor in special deseurile provenite de la aparatele electrice si electrocasnice,care contin substante chimice periculoase.

De exemplu eu am facut curatenia de primavara unde locuiesc si am vazut ca este necesar sa inlocuiesc masina de calcat,caci este veche si nu mai da randament,aparatul de radio si televizorul caci facea figuri si se strica cand imi era lumea mai draga. Si asfel am ajuns sa le innoiesc iar pe acelea stricate la-am dat la un centru de reciclare a aparatelor electrice si componentelor electronice protejand asfel natura.


Dar iata cu ce produse le-am inlocuit caci am gasit pe internet siteul Evomag.ro cu produsele de care am avut nevoie si asfel la un pret bun am achizitionat un televizor led foarte frumos si vad ca si bun pana in prezent.
Am mai cumparat si o tableta deoarece imi era necesara,cu toate ca as fi vrut sa cumpar doua insa nu am mai avut bani si asfel m-am rezumat doar la cat am avut si ca sa o vedeti dati click aici.

Acuma sa nu credeti ca vreau sa ma laud caci nu asta este scopul ci acela de a arata ca pe Evomag.ro puteti sa va gasiti aparatele si componentele electronice de care aveti nevoie la un pret bun si produse de calitate unde se adauga garantia la produsele cumparate si transportul gratuit in Bucuresti la comenzi mai mari de 99 lei iar in tara la comenzi in valoare de 999lei indiferent de greutate sau distanta de la centru pana la domiciliu dumneavostra.
Eu asa am procedat si v-am impartasit si voua experienta mea buna cu Evomag.ro,deci voi decideti daca este bine sau nu sa imi urmati exemplu.



Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Despre mine

Fotografia mea

Sunt un simplu om si atat, nici frumos si nici urat si as vrea sa cunosc oamenii noi.