Casa visata sau casa de vis?

"Casa dulce casa" este sloganul care il traim in fiecare zi chiar daca nu il spunem de fiecare data,dar cine nu se simte bine cand ajungem acasa dupa o zi plina si agitata la serviciu sau dupa o calatorie mai lunga? Nu va grabiti sa dati raspunsul caci sunt unii oameni care chiar nu pot sa spuna aceste cuvinte deoarece nu au o casa si credeti-ma ca este foarte dureros. De aceea este bine daca aveti o casuta a voastra sa veti grija de ea si sa o ingrijiti caci daca nu, o sa-i simtiti lipsa dupa ce o veti pierde sau se strica.

Bine mai spunea Adrian Paunescu in poezia "Facatorii de case"

 "Mi-e dor de casă, dor de casa mea,
Mi-e dor de-o casă care nu există,
Mi-o-nchipui iar, cu-o bucurie tristă,
Cu cer în cer şi-n gard cu-o fântânea.
"

Aceasta este casa visata pe care si-o doresc cei ce nu o au,si mie mila de ei caci este trist sa nu ai unde merge "acasa".Unii au ales canalizarile din oras drept casa,altii stau si ei pe unde apuca si isi duc traiul cum pot,de aceea este bine ca sa nu-i judecam atunci cand ii vedem pe strada sau cand ne cer un banut sau ceva de mancare.
Cum ar trebui sa arate pentru mine casa viitorului si de ce imi doresc o asfel de casa?- o sa va raspund in cele ce urmeaza.
Imi doresc o casa deoarece nu am una a mea unde sa stau eu si cu familia mea singuri,doar noi si asta ne afecteaza foarte mult dar eu totusi sper si visez casa noastra ce o sa o avem pana la urma.
Aceasta casuta o sa fie la tara intrun loc plin cu verdeata,chiar langa padure cu o curte mare in care sa avem foarte multe flori de care sa avem grija sa ne bucure ochiul si sufletul.
Daca as avea o casa m-as stradui ca sa fie in primul rand ingrijita atat in interior cat si-n exterior si m-as folosi la maxim de toate tehnologiile ce sunt aparute pe piata pentru a dota casa pentru a-mi  asigura confortul necesar mie si familiei mele.As apela in primul land la Somfi pentru a da viata la propriu casei si asta incepand de la poarta unde prin garantia data de Somfi la motoare de trei ani si de cinci ani pentru sistemul de comanda ma va ajuta ca sa  imi realizez casa de vis.
Apoi tot cu automatizare as continua si la usile de la garaj si rulorile din aluminiu ce o sa-mi asigure casa. Intrand in casa mi-as dori ca folosind o telecomanda doar sa pot trage jaluzelele de pe geam si perdelele pentru ami regla luminozitatea din casa.
"Somfy îți pune la dispoziție sisteme complete de automatizare a locuinței tale, care vor da viață jaluzelelor, perdelelor, porților și marchizelor tale. Poți închide ușa garajului din mașină, poți rămâne în fotoliu în timp ce jaluzelele venețiene se înclină automat și în timp ce perdelele se închid instant. Vei putea petrece mai mult timp pe terasă, indiferent de anotimp, datorită marchizei care se va deschide și închide automat, în funcție de starea vremii și de anotimp"
Asadar unii isi doresc casa visata pe care nu o au iar altii isi fac casa de vis atunci cand au o casa.

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Despre mine

Fotografia mea

Sunt un simplu om si atat, nici frumos si nici urat si as vrea sa cunosc oamenii noi.