Greu mai este de luat permisul auto

Fratilor,ca sa ai permis auto trebuie sa inveti  caci acuma dupa ce s-a descoperit cum luau analfabetii  permisul autoritatile au inceput si ele sa inteleaga ca este o treaba serioasa luarea permisului auto.Dar nu asta este important ci faptul ca cel care vrea sa aiba permis auto trebuie sa fie el insusi constient de ce inseamna sa ai permis si care sunt consecintele necunoasterii regulilor de circulatie si a nerespectarii acestora atat ca pieton cat mai ales ca sofer.

In toamna trecuta am implinit si eu cinci ani de cand am obtinut permisul auto si ma mandresc cu asta caci in primul rand este foarte necesar si apoi l-am obtinut prin munca si perseverenta din prima incercare. La examenul de sala am obtinut 25 de puncte si am fost cu primii care au dat "sala" la calculator si nu pe chestionare de hartie cum se facea inainte.Am avut noroc de profesori farte buni la scoalab de soferi care m-au ajutat foarte mult cu explicatiile si indrumarile date iar la sofat am avut o innstructoare de nota 10 + caci stie domnule meserie. Cel mai tare m-a socat faptul ca nu stiam ce se intampla caci nu ma urcasem niciodata la volanul masinii si ma gandeam cum o sa invat sa conduc,iar cand am fost la prima ora de conducere,doamna Iuliana mi-a prezentat bordul masinii si apoi hai la condus.Nu va spun ca abia dupa ce am facut o ora doar de condus ,dupa ce am terminato mi-am dat seama ca eu am condus si eram parca paralizat si transpirat cu toate ca afara era racoare. A fost un soc dar afost constructiv pentru mine si acuma ma intreb cat de tare poti sa fii ca sa pui la volan pe cinava care nu a condus niciodata,dar cu talent si munca iata ca se poate.Am facut scoala pe un Opel Astra iar dupa ce mi-am luat permisul mi-am cumparat aceeasi marca de masina si eu pe care o conduc si in prezent.Este foarte veche,anul trecut a facut 20 de ani dar m-am invatat cu ea si ne suportam unul pe altul cu bine,chiar daca uneori mai costa la piese.

 Sa va mai zic ceva si anume cum am invat eu pentru permis caci un lucru foarte interesant a fost faptul ca am facut chestionare auto online foarte multe si am invatat de pe cartile mai vechi de legislatie unde era foarte bine explicata aceasta. Cu toate ca am fost primii care au dat examenul pe calculator si am luat 25 de puncte cand faceam chestionarele online acasa niciodata, dar niciodata inainte de examen nu am facut 22 de puncte de trecere,iar asta m-a motivat si mai mult si am facut si mai multe chestionare online si sa stiti ca am gasit intrebari din chestionarele facute acasa chiar la examen.

Deci cine vrea sa obtina permisul auto mai intai sa invete foarte bine legislatia si apoi sa inceapa sa faca chestionarele si nu invers caci o sa va incurcati enorm si o sa vi se faca in cap un amalgam de nu mai stiti cum sa-l descoaseti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Subscribe