Revelion la Sala Polivalenta

An de an cautam sa petrecm trecerea dintre ani intrun mod cat mai diferit de care sa ne aducem aminte cu drag si nostalgie de cum a fost si cu cine am fost. Sincer,nu am cum sa aleg un anumit revelion sau petrecere deoarece fiecare in parte a fost cu specificul ei si fiecare diferita . Dar facind o retrospectiva as putea sa va spun ca cele mai reusite petreceri de revelion au fost acelea cand eram mai tanar si anume,cand m-am indragostit si am fost impreuna cu iubita mea,actuala nevasta ,apoi cand ni s-au nacut copii si urmaream focurile de artificii si erau asa de entuziasmati si de bucurosi.

Un loc aparte  insa sunt  revelioanele petrecute in copilarie cand abia asteptam sa urmarim programul de revelion la televizor si aici fac o paranteza pentru cei care nu stiu ca am copilarit pe timpul cand privitul la televizor era un lux si o mare bucurie.Imi mai aduc aminte de mirosul de cozonac si de colaci ce razbatea camera in seara de revelion si de clipele petrecute impreuna cu familia si prietenii.

Astazi este cu totul diferit  in ceea ce priveste distractia si petrecerea revelionului,s-au schimbat vremurile si odata cu ele si oamenii. Cel mai placut mod de a petrece revelionul astazi este ca sa ne intalnim in oras pe strada cu prietenii si cu necunoscutii,apoi cel mai la moda este petrecerea la un local cu multa lume.

Anul acesta "cea mai cool petrecere de revelion  " este la Sala Polivalenta unde MEI Concerts Entertainment organizeaza THE COUNTDOWN 2014 - New Years’Eve Dance Party, cu participarea extraordinara a Playboy. Experimentati cea mai incitanta petrecere din oras la cote maxime, pe 31 decembrie 2013, incepand cu orele 22, la Sala Polivalenta din Bucuresti.

Petrecerea va fi deschisa de DJ Wanda dupa care Snatt & Vix Dj  care de lungul anilor si-au facut un renume si o reputatie a unui gen muzical euforic pe scena locala si internationala.Vor mai fi prezenti si
DJ Miki Love si Christopher Lawrence. Sampania va fi oferita gratis de catre organizatori la miezul noptii si nu vor lipsi nici efectele speciale. La pertecere vor participa doar persoanele majore,>18 ani .Biletele sunt disponibile in reteaua Eventim (magazinele Vodafone, Germanos, Orange, Domo, librariilevHumanitas si Carturesti) si on-line pe  eventim.ro, bilete.ro, myticket.ro si biletoo.ro  si au pretul de 100 lei (daca sunt achizitionate intre 15 si 30 decembrie) si 150 lei in ziua evenimentului (disponibile si la locatie).
Biletele pentru categoria VIP au pretul unic de 400 lei, pret care include bufet suedez.
Iata cele prezentate mai sus ma fac sa imi doresc sa particip de  revelion la Sala Polivalenta unde va invit si pe dumneavoastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Subscribe