Cadou cu aroma englezeasca

In goana dupa cadouri toti vrem sa alegem cadoul perfect si care sa fie pe plac persoanelor carora le daruim. Eu am ales o modalitate mai simpla si cu mai putin efort, am gasit cadourile perfecte care sa le daruiesc celor apropiati mie si anume am intrat pe siteul http://www.britishgallery.ro/ro/89-yardley si am ales de acolo un superb cadou si anume DD gel de dus 200 ml pe care o sa il daruiesc sotiei mele Dana.
Prefratul meu este Gelul  de dus care aduce  parfum ademenitor de lemn de santal si ambra, crin si ghimbir , formulat pentru a curata delicat pielea, lasand-o hidratata si catifelata stiu eu ca ii place sotiei mele.Este unul dintre multele produse oferite de British Gallery care este un Home and Gift concept-store ce este prezent de opt ani in Ploiesti si Bucuresti si care ofera spre vanzare cadouri cat si decoratiuni interioare toate produsele fiind aduse din Anglia.De asemenea mai gasiti produsele care va aduc “parfumul grădinilor englezești în plină iarnă” si-n farmaciile Centrofarm și pe site-ul British Gallery
Magazinele British Galelery din Romania respecta stilul tipic englezesc si are produse oferita de brandul cel mai longeviv si mai apreciat in lume,in materie de cosmetice Yardley London .
English Lavender este prima aroma lansata cu mai bine 242 de ani in urma de Yardley London in 1770 iar de atunci inca 150 de arome florare au mai fost lansate si apreciate in intraga lume.
"Inconfundabile şi pline de romantism, aromele Yardley se remarcă prin istoria interesantă ce se ascundeîn spatele brandului. Văzute de-a lungul timpului ca adevărate elixire ale frumuseţii şi ale sănătăţii, sespunea că aceste arome au chiar şi un efect vindecător, calmant şi tonic. Astăzi, produsele Yardley suntperfecte pentru doamnele şi domnişoarele care doresc să folosească un parfum ce emană eleganţă şiromantism sau care vor să-şi îngrijească şi să-şi hidrateze pielea cu produse cosmetice ce poartă aromelepreferate de către personalităţile de seamă din Regatul Britanic."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Subscribe