Cumparaturi la taraba versus cumparaturi online

Cumparaturile in ziua de astazi se pot face direct de la magazin sau taraba ori online.Iata, o sa va relatez discutia ce am surprinso dintre doua surori ,Dana si Ilona, despre cumparaturile ce trebuia sa le faca cu ocazia zilei de nastere a nepotelului lor care implineste cinci anisori.

Dana: Ilona ,hai sa mergem in oras ca sa luam cadou nepotelului nostru.
Ilona: Hei,Dana acuma nu am timp caci am venit de la serviciu si sunt obosita.Dar de ce sa mergem in oras cand am gasit un magazinul Buzurel.ro unde putem sa alegem simplu si cu un singur click jucaria preferata.

Dana: Ce mai este si asta Buzurel.ro, alta nume nu a putut sa-i dea? Si oricum eu nu am incredere in cumparaturile online caci eu daca nu pun mana sa simt hainuta sau jucaria nu am incredere sa o cumpar.
Ilona: Dana atunci ce faci cand mergi la taraba si cumperi ceva iar  cand ajungi acasa constati ca nu iti mai place ce ai cumparat sau este stricat produsul si mergi inapoi la taraba sau magazi si vezi un anunt de genul "MARFA VANDUTA NU SE SCHIMBA" , ce faci atunci? Asa la Buzurel.ro poti sa cauti de exemplu un dulapior pentru copii,vezi oferta de aici  http://www.buzurel.ro/camera-copilului/mobilier-ro/dulapuri.html si gasesti multe produse interesante.
Dana: Bine surioara hai sa vedem ce gasim de esxemplu la jucarii pentru copii ca sa-i luam un cadou nepotelului nostru cu toate ca nu am incredere dar incerc.
Ilona: Aceseaza siteul Buzurel.ro ,sectiunea jucarii si sa alegem de acolo un joc frumos si educativ si daca este bun jocul ales si de calitate iti dau partea ta de banii inapoi,ok?
Dana: Asa imi convine si te asigur ca o sa devin un fan al acestui gen de cumparaturi daca este asa cum spui tu. Waw! Iata ce frumos este siteul si ce frumusel este copilasul de bannerul siteului. Inca ceva: “Aboneaza-te la newsletter-ul Buzurel si castiga premii!“..,hai sa ne abonam.
Ilona: Bine Dana sper sa avem noroc dar hai sa alegem o jucarie,iar eu zic sa cumparam acest joc care are mai multe jucuri si anume 150 de jocuri, sper sa-i placa si sa se bucure de el si nici nu este scum caci este Promo.
Dana: S-a facut dar sa stii ca pana la proba contrarie eu tot sunt convinsa ca trebuie sa fac cumparaturile de la magazin.
Ilona: Dana gata,sa incheiem discutia ca o sa te convingi cand o sa ne ajunga jocul acasa si o sa vezi cat timp am economisit si ca sunt produse de calitate si cu garantie la ele.
Dana: S-a facut ,acuma merg sa fac curat in camera.

Interesanta discutie si acuma o sa vad cine are castig din aceasta povestire Dana ori Ilona si o sa va spun si voua,caci sunteti curiosi nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Subscribe