Pentru pasionati de scris online

In spatiul online oricine detine un calculator,laptop ori un telefon compatibil poate sa isi arate talentul sau oricare ar fi acesta in arta fotografica,in scris,in muzica etc.
Uneori ma chinuie si pe mine talentul iar atunci apelez desigur la http://www.blogawards.ro unde particip modest cu cate un articol cu speranta ca vreodata voi castiga si eu vreun premiu pus in concursuri,dar cum talentul in scris este cam rar si pe mine ma cam ocoleste sunt slabe sperante dar totusi sunt.
Celor  care au timpde documentare si putina inspiratie le recomand sa se inscrie in campionatul BlogAwards si pot castiga la diferitele campanii si concursuri organizate de acesta numeroase premii in bani cat si-n produse. O stransa colaborare este intre BlogAwards si Allview care sponsorizeaza campaniie blogerilor .Iata un produs de la Allview care vi-l recomand http://www.allview.ro/produse/tablete-pc/lista-tablete-pc/ax2-frenzy/descriere/ . Sunt o gama variata de produse electronice asa ca va rog sa vizitati siteul si o sa vedeti ca o sa va gasiti telefonul,tableta sau gadgetul prefererat si la preturi destul de accesibile.







Folositi aceasta oportunitate toti aceea care cred in ei ca pot sa scrie si sa castige.

3 comentarii:

  1. acum nu prea am asa mult timp dar in trecut am participat pe blogawards si am si castigat...chiar a fost o campanie faina organizata de blogatu in care toti care scriau cate doua articole primeau un telefon Allview..l-am primit si eu si pentru ca dar din dar se face rai l-am dat fratelui meu care îl are si acum si e foarte multumit de el.

    RăspundețiȘtergere
  2. scriu si eu din cand in cand, de premii ce sa zic!:)

    RăspundețiȘtergere

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Subscribe