Imprimanta de director

Imprimanta are un rol foarte important intro firma,inteprindere din diferite domenii de activitate. Eu lucrez in domeniul constructiilor si daca as fi director desigur alturide o secretara tanara,frumoasa si draguta mi-a mai cumpara si o imprimanta performanta caci este foarte importanta in acest domeniu.
In primul rand trebuie o imprimanta buna si de calitate caci in constructii se lucreaza dupa proiecte si multe planse iar ca sa ajunga pe teren un proiec trebuie copiat si apoi trimis la executant. Daca copiile proiectului nu sunt vizibile si nu se cunosc atunci cautam vinovati iar primul vinovat este desigue secretara apoi imprimanta si apoi eu directorul.
Iata modelul de imprimanta care cred ca este foarte buna pentru firma mea
si acesta este modelul de secretara care sa lucreze cla firma mea cu imprimanta
Ce director bun sunt ,nu?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Subscribe