Anunturi gratuite online

Vine vremea in viata cand ai de cumparat sau de vandut ceva si atunci ce faci? Prima solutie este sa cumperi un ziar si sa cauti la rubrica de anunturi locale ceea ce te intereseaza dar incovenientul este ca daca stai la tara intrun loc mai izolot este mult mai greu ca sa ajungi la ziare si la presa in general. Ar mai fi anunturile la mica publicitate la televiziunea locala dar acestea costa cam multisor si nu prea iti convine caci toata lumea cauta sa faca economii mai ales pe timp de criza. Ceea ce v-am spus pana acuma este ceva real caci este experienta mea in acest domeniu si am ajuns la concluzia ca cel mai usor si mai convenabil daca ai de vandut sau de cumparat ceva exista acuma acest instrument comod,ieftin si la indemana oricui si anume anunturile gratuite online.
Eu unul folosesc din plin aceasta oportunitate si prima data cand am apelat la acest instrument de publicitate a fost atunci cand nasa mea a avut o casa de vanzare si a apelat la mine ca sa o ajut. Am cautat pe net siteuri specializate si am dat anuntul gratuit iar nu dupa mult timp am fost sunat de foarte multa lume,iar intro saptamana am gasit cumparatorul cu care am facut tranzactia si nu era din tara ci din Italia.
In toata povestea asta exista si o parte amuzanta si anume ca dupa doi ani de zile dupa ce am vandut acel imobil inca mai primesc cereri de cumparare prin telefon si acuma caci nu am notat adresa siteurilor unde am dat anuntul si nu l-am mai anulat caci l-am uitat adresa.
De aceea va sfatuiesc ca atunci cand dati un anunt sa va notati si adresa siteurilor unde dati anuntul ca ulterior cand rezolvati problema din anunt sa puteti ca sa va anulati anuntul caci altfel o sa patiti ca si mine.
Va doresc mult spor si vanzare sau cumparare buna iar pentru asta va recomand un site foarte bun si anume http://anunturi-neamt.bizcaf.ro/ site care va puteti pune anunturile chiar si in judetul in care locuiti
A, era sa uit am de vanzare un goblen intitulat "Peisaj de toamna" ,16x16 dimensiune,neiramat si 19 culori si un parbriz nou pentru Opel Astra Caravan (F) din 1993 la preturi negociabile,sunteti interesati cumva?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Subscribe