Review la Campania ZorileStore.ro




Iata ca dupa multe eforuri am intrat in posesia produsului pentru testare de la ZorileStore.ro,dar nu a produsului pe care l-am ales ci mai bine zis ce a mai ramas pe acolo. Am cerut pentru testare o pereche de sandale Rider care in momentul cand am ales produsul pentru testare era libera si nu cu stocul epuizat cum erau majoritatea produselor. Dupa o perioada de asteptare am primit telefon de la ZorileStore.ro precum ca produsul ales pentru testare nu mai este pe stoc asa ca am ales din ce a mai ramas o pereche de papuci de vara pentru femei. Acuma eu nu port incaltaminte pentru femei dar l-am facut cadou si pot sa spun doar parerea persoanei care o sa poarte papucii, la vara desigur caci acuma nu este de mers inca cu papuci.
La prima vedere a papucilor pot sa spun, ca parere a mea este ca sunt de calitate,bine lucrati si atragatori ca design iar ca parere a celei care a incercat este ca sunt comozi si se muleaza bine pe picior. O sa vad si cat o sa  sa si tina dup ace vor fi purtati zilnic,adica cand vor intra “in sarcina” cum se mai spune.poate ca devenind Ambasador o sa am si eu ocazia sa port o pereche de pantofi si atunci o sa-mi spun si eu parerea despre un produs pe care-l folosesc.
Tin totusi da multumesc celor de la ZorileStore.ro  pentru aceasta campanie si pentru produsul dat spre testare gratis,sper ca pe viitor sa mai aiba sfel de initiative si cu mai multa organizare si cu experienta din aceasta campanie sa fie mai bine organizata.
 Mult succes !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Subscribe