Cu Farmec facem curatenie

Un proverb spune ca asa cum este casa de ingrijita asa este si sufletul nostru si eu asa si cred ca este. Acuma este perioada cea mai frumoasa din an care imi place cel mai mult caci acuma natura se pregateste precum o mireasa pentru nunta,acum ne primenim casele ca sa asteptam cu sufletele curate Sfintele Pasti.
La mine curatenia este impartita asfel eu pe afara la facut curat,curatat pomi,sapat in gradina iar in casa sotia se ocupa de treburile din casa. Oricum ne ajutam reciproc cand este nevoie si impreuna ne straduim sa tinem casa curata.
In casa ca sa faci o curatenie bune trebuie sa mai ai un ajutor si eu am gasit pe siteul Farmec produsele ce te pot ajuta in curatenia casei. O gama variata de produse de curatenie din gama Nufarul sau Triumf ,ecologice ,o grupă de produse inovatoare cu principii naturale active, care se bazează pe formule biodegradabile, cu extract eco-certificat de mușețel, pH neutru și un parfum hipoalergenic. Produsele nu au coloranți și sunt disponibile în ambalaje reciclabile.
 Mai intai incepem cu curatenia din casa,o luam incetitir din camera in camera,cu varuitul si apoi curatatul in urma varuitului,curatat,spalat si apoi asezatul la loc. Si asa din camera in camera reusim si curatim casa si ii dam un aer si-un aspect curat si placut.
Ca barbat cel mai urat imi este cand se rascoleste casa si trebuie sa le mut de ici colo si apoi la sezat parca imi este mai usor si mai placut caci miroase a curat si parca te odihnesti mai bine. In rest imi place sa varuiesc,sa vopsesc sa curat caci in urma se arata ceva frumos si placut. Pe afara este mai usor,cu sapatul,maturatul,greblatul este mai usor si mai ales cand este razele soarelui te mangaie asa placut si auzi ciripitul pasarelelor parca iti da alta pofta de viata.
Eu stau la casa la tara iar dimineata cand ma trezesc aud trilul de pasari dimineta inainte de rasaritul soarelui,este o minunatie si te gandesti cat de placut si de frumos a facut Dumnezeu lumea si natura inconjuratoare.

Un comentariu:

  1. Mda, si eu ar cam trebui sa incep curatenia de Paste, dar aman pentru weekendul urmator, ca sa fie mai aproape de vacanta, poate-poate se mentina pana vin musafirii :D
    Daca iti place sa participi la concursuri si vrei sa petreci putin timp in natura, fara grijile casei, poate ca te intereseaza concursul organizat pe Merita Citit, unde Pensiunea Tohanita ofera un weekend gratuit, cu servicii de 4 stele in regiunea Bran-Moeciu. Daca participi, te votez.

    O sa incerc si eu produsele Farmec pentru curatenie, pana acum am folosit doar cosmetice.

    Ai un blog foarte interesant, o sa revin sa te citesc!

    RăspundețiȘtergere

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Subscribe