La joc baieti!


Fotbalul.in ultimi ani la noi in Romania ajuns un camp de lupta atat pentru jucatori cat si pentru judecatori,atat pentru interesele unor grupuri sau a unor persoane influiente din politica si nu numai . Asta nu ar fi nimica insa daca pe teren s-ar juca fotbal,asa cum se juca inainte de '89,adica cu avant si cu daruire,trup si suflet pentru echipa si pentru spectacolul de pe teren cand stadioanele erau pline cu adevarati fani si terenul cu adevarati jucatori. Cand vom mai putea sa spune iarasi ca avem o alta "generatie de aur a fotbalului" ,nu prea curand cred,in afara de unele sclipiri prin campionatul intern ale vreunei echipe sau a vreunui jucator nu prea mai avem cu ce ne lauda. Imi para rau de pesemismul meu dar jucatorii mi se para ca nu vad asa situatia si se complac in a pierde mereu ,nu se mai motiveaza decat daca au la buzunar banutul,cam asta este si scopul pentru care doar joaca.
Urarea mea pentru echipa nationala este "la joc baieti" si sa nu uitati ca avem de aparat un prestigiu si ca trebuie sa va reabilitati in fata suporterilor caci a-ti ramas datori cam de multe ori. Cu daruire,devotament si putin curaj va asigur ca o sa faceti o figura frumoasa in fata oricarei echipe. nu uitati ca asa cum jucati asa veti fi si apreciati,stimati si iubiti de public,asa veti umple iarasi stadioanele tarii.
Sa nu facti ca arbitru din imagine caci sigur nu veti avea goluri pe tabele de marcaj. Ei ce spuneti v-am incurajat ori ba?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Subscribe