Calator cu incaltamintea de la ZorileStore.ro

Pana acuma am tot incercat ,pe alt site de cu campanii, norocul de a castiga ceva prin munca depusa in scrierea de articole la diverse campanii insa nu am noroc ori nu sunt talentat caci pana acuma nu am castigat nimica. De aceea am decis sa particip si la campaniile organizate de Blogawards  poate am mai multa inspiratie ori noroc.
Campania "Se cauta blogger ambasador ZorileStore.ro"  mi se pare o campanie interesanta si vreau si eu sa devin, daca merit, ambasador ZorileStore.ro. Vizitand siteul www.zorilestore.ro am gasit o gama variata de modele de incaltaminte de la firme de renume precum Puma,Rider, Grendha, Cat, Sugar, Ipanema, Kitten etc, si ce este mai interesant este faptul ca nu au preturi asa de mari,iar asta-i un lucru bun.
ZorileStore.ro au initiat campania online "Campania de primavara" unde la o comanda de pe site in perioada 15 martie- 15 iulie 2013 vor primi cadou o pereche de papuci sau sandale ori o pereche de pantofi sport la o comanda mai mare de 200 RON. De asemenea si cei ce se aboneaza la newsletter-ul siteului benefeciazade aceasta oferta.
Eu am ales de pe site o pereche de sandale foarte comode dupa cum sunt prezentate in imagini si aici vreau sa fac o remarca si anume ca mi-a placut foarte mult felul in care sunt prezentate produsele in imaginii, unde ai posibilitatea de a vedea pe toate partile produsul si la dimensiunile dorite.

Iata descrierea de pe site  a sandalelor " Confortabile si durabile, sandalele Sand Games 2 AD de la Rider sunt perfecte pentru zilele de calduroase ede vara. Partea superioara este complet ajustabila iar sistemul de inchidere velcro asigura o priza excelenta asupra corupului. Talpa mediana dispune de tehnologia Flexpand, aceasta amortizand socurile in timpul mersului, iar talpa exterioara, din cauciuc, confera stabilitate si aderenta optima in timpul mersului. Perforatiile situate in talpa interioara ventileaza piciorului pentru un plus de comoditate iar detaliile specifice brand-ului Rider va asigura de calitatea si originalitatea produsului. Vara aceasta se poarta practicabilitatea si confortul, se poarta Sand Games 2AD de la Rider!"
Talpa exterioara este din cauciuc iar ele sunt din material sintetic confectionate.
Cu putina sansa sper sa fiu ales ambasador al ZorirleStore.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Subscribe