Calitatea de "a ajuta"

Traim intro lume,buna ori rea,depinde de oamenii ce te inconjoara dar mai ales de tine insuti.Daca esti bun,cinstit,smerit,onest si cu inima buna atunci vei spune ca este o lume buna daca nu,nu.Nu mai stii cand sa faci un bine si cui caci din cersetorie unii au facut o afacere prospera si sfidatoare a bunului simt.Nu mai stii pe cine sa ajuti cu adevarat caci eu daca zic ca am nevoie de ajutor cu adevarat pt a-mi face o locuinta pt a-mi salva casnicia cu cei trei copii minori multi o sa spuna ca am iesit la cersit si profit de altii.Dumnezeu mi-e martor ca nu este asa ci sunt intro situatie disperata si critica.Cine vrea mai multe amanunte rog sa lase un comentariu la acest apel disperat.Sincer nu stiu cum si cu cine sa ma mai sfatuiesc,am muncit aproape 20 de ani,de cum am terminat liceul dar nu am reusit sa imi fac o locuinta.Parintii nu au avut nici ei posibilitati,ba mai mult acuma nu mai am nici serviciu si ne este foarte greu,dar cui sa ne
plangem?Daca esti cinstit si corect esti considerat prost.

Un comentariu:

Arhiva blog

Postări populare

Afisari de pagina pe luna trecuta

RANDOM

Subscribe